20 d’octubre 2007

TARDOR A ORDESA

Aquesta tardor la Laura i Jo ens em apropat a la Vall d'Ordesa.

Vam decidir fer una excursió que es pot fer tot passejant amb una jornada. Vam començar des del parquing d'icona de Torla tot seguint l'ample camí que et va mostrant bonics racons i salts d'aigua entre els cuals destaquen la cascada del estrecho y de la cueva, les gradas de Soaso i la cola de caballo, situada al rincon de Soaso al paso de Góriz, paratge on vam fer una mossada per tornar al punt inicial per la Faja de Pelay.

D'aquesta escapada ha quedat el testimoni d'algunes instantànies les quals m'agradaria compartir-les amb vosaltres.





2 comentaris:

PGB ha dit...

Ignasi, unes fotos molt guapes!

I jo que encara no he estat mai a Ordesa... ja em val! ;( Veient les fotos me n'has fet entrar moltes ganes!!!! :D

Gatsaule ha dit...

Veig que la tardor al sud del Pirineu, està tan maca com al nord. Enhorabona per les fotos !