26 d’abril 2007

VILANOVA DE MEIA -CAMEL-


El Josep Mª i jo, vam escapar-nos la setmana passada a tastar una mica de roca a Vilanova de Meia.
Vam escollir la Camel, una via assequible i curteta per tal d'assegurar-nos el tanto. A més aquesta és una via que li tenia ganes ja que s'em resistia, sempre pluja... jejeje.
Va fer un dia magnific i eren bastantes les cordades que irculaven per la roca dels arcs.


La via no ofereix cap dificultat, l'equipament es permet fer tota l'ascenció sense necessitat de portar res, tot i que no va malament algun tasconet per protegir alguna caiguda. També és recomanable portar alguna baga per a les sabines del tercer llarg (el franqueig) ja que si patim una rellicada el pendul no serà tan llarg.

Despres del franqueig és recomanable montar una reunió en dos parabolts, així evitarem fregament a la corda.


3 comentaris:

PGB ha dit...

Deu ser de les més recomanables com a primera via de la paret, no?

M'estan passant els dies i veig poc mon escalatoril! M'he de posar les piles! :)

Ignasi ha dit...

Donc sí, aquesta segurament és una de les més repetides ala paret.
Al seu una via no gaire llarga i amb grau assequible permet tenir un primer contacte amb la paret o fer la via amb poc temps.

Pekas ha dit...

Una bona vía per tastar la roca de Vilanova... la descripció del Ignasi está molt be... Recordo a dalt que jo no portaba bagues llargues... jejeje... apretón de esfinter y p'arriba... :-))))