23 de setembre 2006

Salts a diferents barrancs

A continuació he penjat unes fotillos de salts a diferents barrancs de catalunya, el primer salt és a les gorjes de núria, des del pont del camí de pujada, 14 metres, la segona és al riu canaletes (abans d'acabar el primer i únic rappel de l'engorjat aneu a una finestra que hi ha a la dreta, des d'allà hi ha un salt de 6 metres), la tercera també és de les gorjes de núria en un dels rappels, un salt molt delicat per la proximitat de la roca, 17 metres. Finalment la última no és un barranc propiament dit, però quan vam anar a fer el barranc de sant aniol i a sadernes vam veure aquest magnific pont romànic, despres de comprovar la fondària de la badina ens va entrar l'impuls de saltar. Vam mesurar 24 metres.

Anònim ha dit...

eiii molt guapes les fotus!!

ha de ser una descarrega d'adrenalina de collons fer un salt d'aquests!

vinga a seguir disfrutant la vida, ke no dura gaire! salut!!

Ignasi ha dit...

gràcies pel comentari, avui no se si tornaria a saltar des del pont, aleshores ho vam fer 3 cops, i de tornada a casa vam saltar del pont del pantà de la Baells, la descàrrega d'adrenalina és massa, despres estavem cansats com si hagfuessim escalat tot el dia, una passada...